9/06/2016

Huvudstadsbo här, hej!

Jag har tänkt skriva nästan varje dag nu i en vecka, men det har hänt så otroligt mycket de senaste dagarna så jag har helt enkelt inte haft varken tid eller ork. 
  Nu är jag installerad i min studielya. Det blev inte den jag hade tänkt mig och det blev inte så som jag hade tänkt mig, men det blev riktigt bra ändå till sist. Jag hade god vägledning. 
  Att börja i en ny skola är alltid intensivt. Att börja studera på universitet kan vara väldigt intensivt, speciellt när man samtidigt flyttar hemifrån. Det är så mycket nytt som dyker upp från alla håll och kanter och det är svårt att hänga med i svängarna. Jag har befunnit mig i huvudstaden i nästan en och en halv vecka nu, men tiden bara rinner i väg. Jag har knappt hunnit längta hem. Nu är jag i alla fall huvudstadsbo, men inte ens det har jag hunnit reflektera desto mer över. Just nu försöker jag mest flyta med och hitta min plats. 

Slutet på Mitt fysiska jag kommer inom kort! 

Rebecca

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar