7/31/2016

Kom, var mitt centrum!

Igår kväll steg jag och familjen ut ur den underbart härliga Pieksämäki-bubblan. Varje sommar ordnar KU (Förbundet Kyrkans Ungdom) ett familjeläger som hålls i Pieksämäki. Antalet lägerdeltagare varierar, i år var vi kring 700 personer.
  Under de här lägerdagarna har jag lärt mig otroligt mycket, blivit inspirerad och slagits av många aha-upplevelser. Jag har skrattat och gråtit, stillat mig och aktiverat mig, funderat på egen hand och samtalat i grupp. Men framför allt har jag fått känna Guds kärlek och närvaro, både personligt och tillsammans med fantastiska medmänniskor.
  Under den närmaste tiden kommer ni att få ta del av några av mina upplevelser och erfarenheter, men för tillfället vill jag bara tacka alla som lägger ner ett så stort och omsorgsfullt arbete för att så många som 700 personer ska kunna samlas på ett läger med Jesus i centrum.

Rebecca

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar