8/08/2014

Uppfylld önskan

Jag har spenderat åtta svettiga nätter i nedre delen av en högsäng på en underbar lägergård. En natt väcktes vi av brandalarmet kl. 02.20 och en annan av klockan ute på gården, men en del korta nätter hör rippiläger till. Strax efter hemkomsten idag slängde jag mig på soffan och somnade. Jag som vanligtvis inte sover på dagarna har denna vecka tagit hela tre tupplurar.
   Lägerliv tär minsann på krafterna, men ett underbart läger har jag haft och jag tror många andra instämmer. Våra dagar har bestått av undervisning, lovsång, skratt, kramar, härjande och allt där emellan. Vädret har varit på vår sida i år och vattnet i havet lockade de flesta. 
   Min önskan är att alla ska ha fått ut någonting av lägret. Jag fick just känslan av att min önskan har blivit uppfylld. Ett underbart bönesvar.

Rebecca

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar