2/26/2016

Tuff tjej med känslig själ

Jag är en rätt tuff tjej. Jag tycker om spänning. Jag är inte mörkrädd och jag tycker om skräckfilmer. Jag har aldrig haft problem med blod, sprutor eller sjukhus. Jag har relativt hög smärttröskel och jag har alltid haft kroppslig råstyrka.
   Jag har även bevittnat en hel del hemska saker, men det är inte många gånger jag börjat må så fysiskt illa av ett videoklipp som jag gjorde idag. The Unbelievable Life of Baby Chicks är en drygt fyra minuters youtubevideo som spridits snabbt i våra sociala medier. Videon är smygfilmad i en kycklingfabrik och visar hur illa kycklingar behandlas. Det är alldeles fruktansvärt.
   Jag bifogar länken till videon, men jag varnar alla sorts själar, inte bara de känsliga. Det är fyra chockerande minuter.

The Unbelievable Life of Baby Chicks

Rebecca

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar