1/08/2015

Mejladress

Redan innan jag började blogga bestämde jag mig för att hålla mitt efternamn hemligt. Mina nära och kära vet vem jag är, men jag vet att det inte är bara de som läser min blogg. Eftersom kommentarer ibland kan upplevas lite väl exponerade bestämde jag mig för att göra en mejladress för bloggen. Har du någonting på hjärtat; en kommentar, en fråga eller fundering får du gärna kontakt med mig via rebeccafunderar@gmail.com.

Jag är en skrivande och aktivt funderande människa. Jag kan även kallas för grubblare, eftersom mina många funderingar ibland har en negativ inverkan på mig. Genom att skriva lättar jag på det som trycker på inifrån. Jag brinner för att hjälpa andra grubblare och skriver därför både bra och dåliga dagar, i hopp om att kunna vara till hjälp. Du får kontakt med mig på mejladressen rebeccafunderar@gmail.com. Lätta på hjärtat och skriv! //Rebecca

Rebecca

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar