1/15/2015

Varningssignaler

Vad gör du när du egentligen inte orkar göra någonting, men känner att du borde göra någonting? Jag har svårt att "bara vara" ibland, speciellt när vila borde ligga högt uppe på prioriteringslistan. Jag har så lätt för att ge allt tills hela jag kraschar. Bloggen har stått stilla nu i några dagar på grund av psykisk utmattning under kvällstid. Det finns så mycket jag vill göra, så mycket jag vill eller borde ta tag i, men kroppen och huvudet säger emot. Varningssignaler brukar det kallas. Jag efterlyser härmed IQ-befriande aktiviteter som inte ger så mycket skuldkänslor. Någonting som i alla fall vore lite mer vettigt än att slötitta på tv. Någonting som lugnar ner mig, men som inte är så tråkigt. Jag vet, det är svårt.

Rebecca

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar