8/22/2015

22.8.2015

Mycket har hänt den senaste veckan. Jag har flyttat hemifrån. Eller ja, till en internatlägenhet, så det känns inte riktigt som om jag flyttat hemifrån på riktigt. Jag har heller inget internet i lägenheten, så därför har bloggen fått stå stilla.
   Jag har börjat i en helt ny skola med helt nya ansikten. Tyvärr kan jag dock inte se mig själv fullfölja de ettåriga studierna på skolan. Varken stämning, gemenskap eller studier passar mig. Men så länge jag levt har allting löst sig på något sätt, så jag tvivlar inte på att även denna situation snart reder upp sig också.
 
Jag vill passa på att tacka en av mina kära fastrar med familj som jag har kunnat vända mig till under första veckan på nytt ställe. Jag vill också gratulera min kära kusin som inte bara slagit sitt personliga rekord i stavhopp, utan också tagit FM-silver i klassen F15. Stort grattis Sofie! Jag hejar på dig!

Rebecca

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar