1/02/2017

2017

Jag har haft ordentligt problem med sömnen ett bra tag nu. Eller, när jag väl somnar sover jag ofta bra. Det är vid insomningen som problemet ligger. Jag somnar inte. Det spelar ingen roll om jag känner mig trött eller inte. Det spelar ingen roll när jag går och lägger mig. Det spelar ingen roll vad jag gör på dagarna. Somnar jag före kl 2 är jag nöjd, men många nätter ser jag klockan slå 2, 2:30, 3, 3:30, 4:00 och till och med 4:30.
   Jag avlägger inte nyårslöften, men jag har börjat lista saker och ting som jag önskar att jag uppnår under det kommande året. Jag önskar att 2017 ska innehålla bättre sömn, bättre politik och mer fred i världen. Jag hoppas att jag ska lära känna mig själv ännu bättre och jag önskar att jag ska få må bra både psykiskt och fysiskt. Jag önskar att jag ska få vara med om nya spännande saker.
   Jag önskar mig och alla andra ett riktigt gott nytt år!

Rebecca

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar