8/14/2013

En fin plan

De tre sista veckorna på sommarlovet var väldigt intensiva för min del. Två läger och ännu lite jobb där emellan. Detta resulterar i att jag inte har hunnit samla nya krafter inför skolstarten och det märker jag nu. Redan första riktiga dagen i skolan kändes det ett x-antal gånger väldigt svår att komma igenom lektionerna eftersom jag var, och fortfarande är, så trött. Att ta en tupplur nu kommer tyvärr inte på fråga, eftersom det då kommer bli stört omöjligt för mig att somna i kväll sedan. Det i sin tur för med sig ännu en kort natt och det behöver jag verkligen inte. Nej, jag får nog helt enkelt försöka sova långa nätter denna vecka och vila upp mig en aning på helgen sedan. Lycka till med det önskar jag mig själv. Nåja, jag har en fin plan i alla fall.

Dagens musiktips. Härligt skön musik av Maria Cederholm. Vackra texter, fina melodier och en duktig sångerska. Lyssna, fundera och njut!



Rebecca

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar