1/06/2014

Måndagsfunderingar

Jullovet lider mot sitt slut. I morgon är det dags att med "nya krafter" återvända till skolan och påbörja vårterminen. För min del innebär detta att jag nu officiellt har tagit mig igenom halva gymnasiet. När jag tänker tillbaka på första dagen i gymnasiet känns det som om det vore igår. Okej. Inte riktigt, men att jag har gått där i ett och ett halvt år känns bara underligt. Men tiden sägs ju gå snabbt när man har roligt och i detta fall kan jag ingenting annat än att säga att det stämmer, för jag trivs otroligt bra i det gymnasium jag studerar i.
   Dessa "nya krafter" kan jag dock inte säga att jag känner av. Även om jag verkligen trivs i skolan så känns det rätt motigt att återvända i morgon. Jag känner mig inte riktigt utvilad på grund av en del halvdåliga nätter den senaste tiden. Däremot brukar det ju gå bra bara man tar sig dit och börjar på, så jag hoppas på det bästa.

Till alla er som börjar en ny termin i morgon önskar jag lycka till!


Rebecca

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar