7/06/2015

Dåliga nätter

För några veckor sedan hade jag redan länge tänkt att jag borde städa. Jag gick upp och började plocka alla saker som låg huller om buller och hittade enorma dammråttor. Jag blev så led av fyndet och släppte sakerna jag hade i handen och gick därifrån. Jag gör det när jag är starkare, tänkte jag.
   Idag blev jag tvungen att ta tag i städningen för att jag ska få sova om nätterna. Jag måste få ha upp fönstret, men det har jag inte kunnat ha, eftersom jag ledat med huvudet nedanför fönstret. Jag kom därför fram till att jag måste möblera om i rummet så att jag inte ligger med huvudet vid fönstret. Dagens projekt blev alltså storstädning och ommöblering. Nu är jag nästan färdig och huvudet håller på att sprängas av huvudvärk. Jag hoppas hoppas hoppas att jag ska få sova bättre nu. Jag har haft allt för många dåliga nätter den senaste tiden.


Rebecca

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar