4/02/2016

April, april...


Minns ni att jag för ungefär två år sedan färgade mitt hår brunt? Jag tror till och med att jag bloggade om det OCH vad som hände innan. En hel dag innan jag färgade håret brunt gick jag omkring med det röda håret på bilden nedan. Jag hade varit till frisören och färgat, men det blev inte alls som jag hade tänkt mig och jag kände mig så fruktansvärt obekväm i rött, så dagen därpå färgade jag om det.
  Jag tog tillfället i akt och använde en av de få bilder som finns på mig med rött hår till årets aprilskämt. Jag trodde inte att någon skulle gå på det, men jag tackar er alla som kommenterade så fint!

April, april...

Rebecca

2 kommentarer:

  1. Haha, den gick jag på! Men jag tycker fortfarande det var en fin färg:)

    SvaraRadera
  2. Haha :) Jag tycker nog också att färgen är fin, fastän jag kände mig så obekväm. Någon gång kanske jag testar på nytt ;)

    SvaraRadera