4/29/2016

I drömmarnas värld

Det är fredag. Jag har varit trött och dåsig hela dagen, antagligen eftersom jag tog en tablett muskelavslappnande igår kväll på grund av sjuk rygg. När jag tar en sådan tablett drömmer jag klara drömmar som jag ofta kan beskriva i detalj när jag vaknar, även om de ofta är väldigt osammanhängande. I natt sprang jag genom skogar och klättrade upp i ett stort träd utan löv. Jag skulle bada bastu, men där satt så många människor redan så jag fick vänta på min tur. Jag åt ingen lunch och någon blev irriterad på mig för det. Jag försökte prata vett med min bror och hålla honom borta från någon som jag tyckte påverkade honom negativt. Jag hade okända vänner som jag skrattade tillsammans med när vi sprang fram mellan träden lika snabbt som vampyrerna i Twilight. Jag mådde både bra och dåligt. Sedan vaknade jag.
  Jag har alltid varit fascinerad av drömmar. I drömmarnas värld kan allting hända. Det är det som är så spännande.

Rebecca

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar