4/06/2016

Min dag i en lista

Jag hade inte så stora planer för dagen. Jag hade gymdag och KFK-dag*, det var ungefär så mycket jag visste. Jag har inte varit på gym och KFK blev så mycket mer händelserikt än jag hade tänkt mig.
  Jag skriver vanligtvis inte så mycket om min vardag, men idag är ett undantag. Det har skett en hel del roligheter (och mindre roliga händelser) som jag vill berätta om på ett så enkelt sätt som liten lista.

Idag har jag...

...mer eller mindre glömt att äta morgonmål, vilket i princip aldrig har hänt tidigare. 
...umgåtts med familj och släkt.
...haft en glad liten lillebror som "klättrat" på mitt huvud. 
...plötsligt fått extrem huvudvärk, tagit burana, sluppit värken men istället börjat må fruktansvärt illa.
...kidnappat en kfk-medlem från ett möte.
...packat alla mina kfk-flickor i bilen och åkt på roadtrip.
...ätit middag vid McDonald's.
...vandrat omkring i Prisma. 
...skrämt en vän x-antal gånger genom att ta tag i henne och sjunga högt.

Bortsätt från huvudvärken och illamåendet har det varit en riktigt fin dag. Tack till alla som jag har fått tillbringa dagen med! Imorgon ska jag ta tag i den där träningen... 

Rebecca

*KFK = Karagrupp För Kvinnfolk. En grupp som jag leder i församlingen. Vi samlas varannan vecka och funderar, diskuterar och hittar på roliga saker tillsammans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar