10/26/2013

Ett framtida yrke?

Jag fick en riktigt fin och skön fredagskväll. Tack till alla som bidrog till det!
  Idag har jag för första gången varit ensam på jobbet. Jag jobbar ett par gånger i månaden vid ett loppis, men jag har inte skött om butiken på egenhand tidigare. Jag väntar bara på samtalet från chefen som undrar vad jag riktigt har sysslat med... Jag skulle i alla fall inte bli förvånad om hon hör av sig, men jag  tror att jag klarade mig relativt bra och det är jag rätt stolt över. Jag har dessutom kommit fram till en sak idag: Jag kommer verkligen inte att jobba i en butik eller något liknande när det blir dags att välja yrkesbana. Det visste jag redan i och för sig, men nu har jag det bekräftat. Jag vill jobba med människor. Det var dagens lärdom.


Rebecca

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar