10/10/2013

Ett gott skratt förlänger livet

Ett ytterst efterlängtat höstlov har äntligen anlänt. Det känns så otroligt skönt att få ta det lugnt några extra dagar så här mitt i höstvädret. I mitt fall behövs det verkligen. Jag påverkas nämligen ganska mycket av årstiderna. Jag blir t.ex mycket lättare nedstämd på hösten och det mesta är aningen tyngre ibland. Då kommer höstlovet som räddaren i nöden.
  Just nu unnar jag mig faktiskt en lugn stund i soffan med datorn i famnen bara för att välkomna höstlovskänslan och så småningom börja varva ner efter allt vad som heter skolarbeten.
  Många goda skratt har jag fått tack vare youtube, eller rättare sagt youtube-videorna med Ylvis. Jag såg just på den här videon och jag tror faktiskt inte jag har skrattat så mycket till en video som denna:


Ibland måste man helt enkelt unna sig att bara ta det lugnt och göra sådant som man mår bra av. Ylvis får mig att skratta och jag älskar att skratta.


Rebecca

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar