11/24/2014

Borta

Det har varit ganska tyst här på bloggen den senaste tiden. Få inlägg och korta sådana. Orsaken till det är att jag har känt mig väldigt förvirrad den senaste tiden. Jag har inte riktigt vetat hur jag ska vara, vad jag ska göra, vad jag borde/inte borde göra och så vidare. Jag har helt enkelt känt att jag inte riktigt vet vem jag är. Då är det ganska svårt att skriva. När jag inte vet vem jag är, är det ganska svårt att lägga fingret på vad jag tycker och tänker. Jag har alltid haft återkommande perioder i mitt liv då jag känt mig på det här sättet, så ni som redan började oroa er kan pusta ut. Det är ingenting nytt. Jag resonerar som så att det sker en hel del förändringar i mitt liv just nu. Då är det lätt att tappa greppet om sig själv. Hela jag är lite upp och ner vänd för tillfället, allt från mage till huvud. Jag försöker bara ta en dag i taget och inte fundera så mycket. Tro det eller ej, men det senare är betydligt svårare att följa.

Rebecca

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar