11/29/2015

Endast Rebecca är vaken...

Jag ligger klarvaken i min säng. Klockan blir två och jag har inte sovit en blund ännu. Hoppades och trodde på en bättre natt efter förra nattens fem sömntimmar, men det ser dåligt ut.
   Jag vet aldrig vad jag ska ta mig till när jag ligger vaken så länge på nätterna. Det sägs ju att man inte ska ligga kvar i sängen, att man ska gå upp och göra någonting tills tröttheten förhoppningsvis återvänder, men vad ska man göra då både kropp och själ är för trötta för att överhuvudtaget göra någonting alls? I mitt fall är det nämligen insomningen som är problemet. Jag kan inte läsa nattetid och man ska ju helst inte titta på någon skärm, så det utesluter både tv, dator och telefon. Så vad ska jag göra? Tips tas emot med glädje.

Rebecca

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar