1/06/2016

I ärlighetens namn

Som sagt så strävar jag mot att vara mer ärlig i år. Jag vill börja simpelt med en lista.

Vad du (kanske) inte visste om mig är...

...att det börjar klia i mina öron om jag tuggar vissa sorter av tuggummi och jag har aldrig stött på någon med samma problem.

...att jag tycker om att lacka mina naglar, men jag trivs inte med att ha lackade naglar och tar därför ofta bort lacket någon timme efteråt.

...att jag tycker om smink, men jag bär inte smink så ofta och brukar nämna sminkning som en av mina dolda talanger.

...att jag spelar The Sims 3 i få och korta perioder, men när jag väl gör det brukar jag glömma bort tid och rum och sitta och spela i några timmar.

...att jag är intresserad av både bilar och flygplan och tycker om att fundera på sådant med min far.

Dessa fem påståenden är helt sanna och ärliga även om de inte verkar så seriösa eller viktiga. Nästa gång dyker jag djupare, men här har vi väl ändå en rätt bra början?

Rebecca


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar