1/28/2016

Med dig vid min sida

You'll change inside when you realize...


Jag har blivit utsatt för mobbning, blivit utfryst, förlorat vänner. Det gav mig sår som var svåra att läka, sår som fortfarande gör sig påminda ibland när jag kommer på mig själv att tänka att det inte finns någon som någonsin kan tycka om mig. Lika bra, tänkte jag, för jag kan nog klara mig själv. Det gjorde jag inte. Men så kom det en dag, en stund, en omtanke som blev vändpunkten.
   Det tog länge för mig att inse att jag faktiskt kan vara omtyckt, vara en vän, bli älskad. I de svagaste av stunder glömmer jag fortfarande bort det. Men idag har jag förändrats inuti. Jag har insett att vi behöver vänner, att vi behöver bli älskade, att vi är älskade.

The world comes to life and everything's right
From beginning to end when you have a friend by your side
that helps you define the beauty you are
When you open your heart and believe in the gift of a friend

Rebecca

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar