12/06/2014

Julpyssel

I torsdags gick jag in till bokhandeln och köpte årets första julpyssel. Länge gick jag omkring och tittade på allt pysselmaterial de hade att erbjuda. Vore jag rik skulle jag lägga betydligt mera pengar på pysselmaterial. En liten påse pyssel kom jag i alla fall hem med. En stor del av självständighetsdagen har därför gått i pysslandes tecken. Som tidigare nämnt älskar jag att pyssla och idag har jag skapat julkortsprototyper. Alla mina första kort ser helt förfärliga ut, därför gör jag härmed prototyper som jag sedan kan gå efter när jag gör de "riktiga" korten. Det har kliat i fingrarna hela dagen. Jag har inte fått nog av att klippa och klistra. Snart tror jag att jag är redo att avsluta min prototypverkstad och påbörja det riktiga julpysslandet.

Rebecca

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar