2/12/2015

ABI ABI ABI!

Nu har jag och mina klasskamrater vunnit abiaden, blivit utsparkade av tvåorna och härjat i maskeraddräkter. Jag är trött i både huvud och kropp. Allting har dock gått riktigt bra, förutom att mitt abigodis försvann spårlöst. Jag har inte ätit upp det och jag har inte delat ut det. I morse trodde jag att jag hade glömt det hemma, men väl hemma kunde jag inte finna det någonstans. Om jag hittar det så klär jag ut mig igen och går på en egen abi-slänger-godis-runda. Hur som helst har vi haft det riktigt roligt! Nu tar jag ledigt till måndag, sedan ska jag försöka aktivera mig och börja läsa.

Rebecca

1 kommentar:

  1. Grattis! Vad skönt att du är så här långt på väg nu. Unna dig vila så att det känns fräscht och bra att börja läsa på egen hand på måndag.

    SvaraRadera