2/03/2015

Drömmar eller ej?

Jag är en sådan person som lätt drabbas av biverkningar när jag tar en medicin. Speciellt mina drömmar påverkas. För ett par dagar sedan fick jag en medicin som har gett mig konstiga drömmar. Fast konstiga är inte riktigt rätt ord. Drömmarna är nämligen så verkliga att jag själv inte kan avgöra om händelserna har hänt eller inte. För tillfället vet jag till exempel inte om jag blev tillsagd att parkera bilen på gatan idag och jag har ingen aning om min mor verkligen frågade om jag ville ha saft igår kväll. Eftersom det är så enkla saker, sådant som verkligen skulle kunna vara händelser som jag har upplevt, vet jag inte vad som är sant och vad som är drömmar längre. Jag tror att både uppmaningen och frågan igår kväll aldrig kom på tal. Jag tror det är någonting jag har drömt, men jag vet verkligen inte helt säkert.

Rebecca

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar