9/26/2013

Can't give up now

Ibland känns allting hopplöst. Allting känns jobbigt, ingenting går som jag vill och känslan av värdelöshet slår rot och börjar gro inuti mig. Jag tror de flesta som läser detta känner igen sig på något sätt i det jag skriver idag. För ingenting kan gå bra hela tiden. Det har jag skrivit förut. Hur du än försöker kommer du inte att lyckas undvika alla gropar i livets väg. Så är det bara. Det är något som vi tvingas acceptera. 
  Den här låten som jag tänkte bjuda på idag handlar om att inte ge upp även när det är som jobbigast. Jag tycker det är en väldigt fin och genomtänkt låt och jag uppmanar er alla att speciellt lägga märke till den fenomenala texten. 


"I just can't give up now. I've come too far from where I started from. Nobody told me the road would be easy and I don't believe He brought me this far to leave me."


Rebecca

1 kommentar:

  1. ååh de eju den låten! den brukar jag sjunga i duschen ;)

    SvaraRadera