9/24/2013

Good Day

"You're far too bright to hide it any longer. 
You know what didn't kill you made you stronger.
... 
Open your eyes now, 'cause the worst part is over. 
It's a good day to have a good day. 
Spread your wings and just fly away. It's a good day to have a good day.
 Everything's gonna be okay."

Sarah Kelly, "Good Day"

Den här låten dyker väldigt ofta upp i mitt huvud när jag mår bra och har en bra dag. I morse är ett exempel på det, eftersom jag vaknade upp och kände mig bra!
  Idag passar den dock ovanligt bra, eftersom den långa och tunga provveckan tog slut idag. Jag har verkligen fått kämpa mer än vanligt med alla prov den här gången, men nu är det över. Dessutom har jag hunnit med andra viktiga saker idag. Dagen har faktiskt varit en "bra dag att ha en bra dag" på många olika sätt. 


Rebecca

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar