10/05/2014

In need of a change

Det händer mycket i mitt liv just nu. Jag har på känn att jag har skrivit det ganska många gånger förut, men det är när det händer som jag har som mest att skriva om. Än en gång hinner jag inte riktigt med i vardagen. Jag kan snart börja kalla mig professionell eftersläntrare.
    Ett bra tag nu har jag känt ett stort behov av förändring. Jag är, som tidigare nämnt, en person som alltid haft svårt med förändringar. Ibland får jag dock ett enormt behov av att förändra någonting i mitt liv. Den här gången kommer det bli mitt hår. Jag har det typiska ljusa, lockiga hår som många i min släkt också har. Det är inte så att jag inte tycker om det, för det gör jag nog. Men just nu vill jag testa på någonting nytt. Jag har därför bestämt mig för att färga mitt hår för första gången i mitt liv. Jag tänker välja en färg som inte liknar min naturliga, så att jag och alla runt omkring mig faktiskt märker en skillnad. Jag tror jag behöver testa det nu, jag har gått med samma tanke väldigt länge redan. Så på tisdag händer det. Då kommer jag att stiga in hos frisören och förändra.

Rebecca

2 kommentarer:

  1. Men vad häftigt! Få se om ditt hår fungerar som mitt så att det fort blir morotsfärgaktigt... Kan du kanske nämna åt frissan så hon kollar lite oftare vartåt det barkar. Spännande!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har faktiskt funderat på att färga i någon nyans av röd, så det kanske inte blir ett problem? ;)

      Radera