10/16/2014

Sömn överskattat?

Jag brukar undvika att lägga upp texter jag skriver mitt i natten. Jag upplever att jag aldrig kan vara riktigt säker på hur väl mina nattliga funderingar slutligen passar sig på bloggen. I natt gör jag dock ett undantag. Här ligger jag, klarvaken mitt i natten. Jag antar att jag har slumrat till en stund någon gång eftersom jag verkligen är fullständigt klarvaken. Jag är inte ens trött längre. I bilskolan fick vi lära oss att en natts vaka kan jämföras med alkoholpåverkan. Om detta är fallet ligger jag risigt till i morgon. Därför försöker jag intala mig själv att sömn är överskattat, men jag har alltid varit en dålig lögnare. Jag tror inte ens på mig själv i det här fallet.

Rebecca

1 kommentar:

  1. Jag var också helt klarvaken och känner i dag precis hur risigt till jag ligger...

    SvaraRadera